lørdag den 4. juni 2011

Dekorative muffins!

Hejsa! Yeah, dette er mit andet indlæg denne dag, eller skulle jeg sige aften? ;-)
Pointen er, at min søster holdte 10-års fødselsdagsfest, og selvfølgelig skulle jeg lave desserten, som kom til at bestå af chokolade muffins med glasur i alle regnbuens farver + pynt!
De var et stooooooort hit blandt hendes veninder! Selvom de ikke havde lavet andet end at proppe sig med slik hele dagen, havde de åbenbart alligevel plads til en muffin eller to!

Dejen er en normal chokoladekagedej
- Det er den samme, som jeg har brugt til mine chokolade-cupcakes.
Disse er dog bare dekoreret med almindelig glasur i alverdens farver (Frugtfarve fra Dr. Oetker) og en masse forskelligt slik.

NB: Husk at lave glasuren tyk, så den ikke flyder! Jeg havde lavet glasuren for tynd, og et par mislykkedes kager var, hvad der kom ud af dét ...

Have fun! Jeg brugte godt og vel 2 timer på at dekorere dem! Så sjovt og afslappende, hvis I spørger mig. Haha.

 - See ya'!

1 kommentar: