søndag den 18. december 2011

Jeg undskylder ...

Hey!
Lad mig lige få slået fast, at jeg er utroligt ked af, at jeg ikke har været aktiv de sidste 2 måneders tid. For at være ærlig, så har jeg ikke haft tid. Jeg har virkelig mange lektier for, og skolen kommer jo i første række hos mig, så jeg blev vel nødt til at prioritere. Der er også sket så mange ting i mit liv her på det sidste, så det har også taget meget af min tid.
Men altså. Efter denne lille pause, er jeg fast besluttet på at bage noget mere. Nu er det jo også blevet ferie (ja, jeg har fået ferie, tag dén, jer, der ikke har!!!), så jeg kan få bagt en hel masse.
Jeg har faktisk fået lavet en masse lækre ting den seneste tid, men jeg har bare ikke rigtig fået taget billeder af det ... Jeg har bl.a. lavet trøfler, lagkager, cupcakes og små portionstærter med æble og kanel. LÆKKERT, siger jeg bare.
Anyway, jeg skal nok se at få røven på gled og lave noget lækkert, som I så kan lave derhjemme og forkæle jeres nærmeste med det.
I kommernok til at høre fra mig igen inden for de næste par dage!
See ya'!
xoxo
Emma Tahirovic

1 kommentar:

  1. super fed blog :-) god jul til dig <3

    - det ville betyde meget hvis du tog et kig forbi min blog - www.amaliehoelgaard.blogspot.com

    SvarSlet