tirsdag den 14. februar 2012

Valentine's Day!

Hey, hey folkens!
Først og fremmest, glædelig Valentine's dag! Jeg har selv været sammen med nogle dejlige tøser i dag, hvor vi hyggede os med en masse hjemmebag og dejlig varm kakao! Hvad med jer? Jeg håber i hvert fald, at I har hygget med jeres kære.
I anledningen af denne dag, har jeg lavet en god omgang Valentines cupcakes!
Pigerne tog rigtig godt imod dem, så jeg regner da med, at de blev gode, da jeg desværre ikke fik smagt en selv.

Selve kagen er en almindelig vaniljedej, og det samme er frostingen. Dog har jeg tilføjet godt og vel 6 spsk. jordbær puré, for lige at give det lidt smag og farve. Jeg vil helst bruge naturlige farvemidler, fremfor konditorfarve.
- Opskrifterne på dejen og frostingen kan findes under "Basic".

Derefter har jeg pyntet kagerne med noget hjerteformet krymmel i to forskellige farver, samt nogle chokoladehjerter. Hjerterne er lavet af smeltede candy melts i pink (fra Wilton, som jeg har købt i Kop&Kande til en tyver), hvorefter jeg har lavet en lille sprøjtepose ud af en plastikpose, og så har jeg ellers bare fulgt en skabelon . Hav skabelonen under et stykke bagepapir,og lad til sidst chokoladen køle af, til den er stiv.







God fornøjelse, og fortsat god aften! :-)

- Emma.

8 kommentarer:

  1. Hej Emma! Super, super, super fed blog! Jeg syntes den er total fed fordi at du laver meget indlæg med cupcakes! Og det er super fedt for det mange ikke! Jeg blev inspireret af dine daim cupcakes og tror jeg også prøver dem! Men du kunne da kalde din blog for et eller andet med cupcakes? Det ville da være fedt! :-)

    I øvrigt er jeg blevet fastlæser! Måske kunne du også lige tage et kig på min blog og blive fastlæser? claudiaersej.blogspot.com

    knus!

    SvarSlet
  2. Vil helt klart følge din blog meget! :-)

    SvarSlet
  3. Ps. må jeg godt lave et indlæg om dig? (Altså din blog!) :-)

    SvarSlet
  4. Hey!
    Mange tak skal du have for de fine ord!
    Jeg tjekker lige din blog ud :-)
    - Og du må da super gerne lave et indlæg om mig. :-)

    Knus Emma

    SvarSlet
  5. Mega fed blog! Du er helt vildt god til at lave cupcakes:)
    Er lige blevet fast læser, håber også du vil kigge forbi min blog og blive fastlæser måske?
    Knus olivia :)
    Oliviakoko.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hej!

    Super fed blog, elsker designet og dit spændende indhold. Vil du ikke være sød, at tage et smut forbi min hjemmeside, og læse mit nyeste indlæg 'Min Historie'? Det ville gøre mig utrolig glad, og gerne dele den på facebook, med venner eller veninder osv. Jeg håber på et form for gennembrud, at lige pludselig, så der bare en der ser det, som kan hjælpe mig! Det ville betyde SÅ meget for mig!

    kys & kram,
    Jonas
    www.justaboy.dk

    SvarSlet
  7. Jeg tror der er en fejl under Basic Frostings. Så vil du ikke skrive hvordan man laver frostingen?

    Marie

    http://mariewritesanything.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Hej Marie,

    Skulle mene, at der står, hvordan man laver frostingen. Det der står under "basic frosting" er den grundlæggende frosting. Derefter kan man altid tilsætte noget af egen lyst - Fx. har jeg til denne opskrift bare tilsat lidt jordbær. :-)

    Knus Emma

    SvarSlet