tirsdag den 17. april 2012

Bounty-Bars! Mums!


Hey!

Lidt længe siden, men nu er jeg klar med flere lækre opskrifter til jer!
Disse små chokolade skønheder  fungere som en lækker snack til en kop kaffe eller bare til at guffe i sig rent. Jeg køber aldrig en Bounty-Bar igen efter at have smagt disse! De er mindst lige så gode, hvis ikke bedre!
Denne gang har jeg lavet nogle super lækre Bounty-Bars! Opskriften har jeg fundet på denne blog.



Bounty-Bars - Det skal du bruge (Ca. 15 stk.):
- 1 dåse kondenseret mælk
- 350 Revet kokos
- Chokolade til overtræk, ca. 350-400 g. (Chokolade efter eget valg, mørk el. lys)

Sådan gør du:

- Blad kokos og kondenseret mælk sammen, og form til små barer på en plade med bagepapir.
- Læg dem på køl i en times tid.
- Smelt chokoladen over et vandbad, og dyp derefter de afkølede barer ned i chokoladen.
- Pynt evt. hver bar med lidt hakket pistacie, kokos eller citronskal (Jeg bruge citronskal, og det giver en dejlig syre til alt det søde, vildt lækkert)
- Stil barerne på køl igen.





Flere opskrifter kommer ind i aften, da jeg har lavet ret mange ting på det seneste! Har bare ikke haft overskud til at lægge dem ind ...


 - Emma Tahirovic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar