tirsdag den 17. april 2012

Nutella længe leve! (Og Helenamus)

Halløj igen!
Her i lørdags var jeg til 18-års fødselsdag hos min grankusine, Nanna. Jeg fik æren af at bage en kage til hende. Hun havde valgt et bosnisk tema til hendes fest, så jeg valgte at få kagen til at passe til det tema.
Selve kagen er en nutella-kage. Der er to bunde, som hver består af to portioner dej (Opskrift kan findes her)
Mellem de to bunde er der et lag frosting. Her er der lavet en dobbelt portion. Opskriften kan findes samme sted som overstående.

Til mit held havde jeg min søde veninde Helena til at hjælpe mig med at lave kagen. Uden hendes hjælp havde jeg nok ikke klaret det. Mange tak, Helle! Du er sød nok! ;-)





Til at pynte kagen bruge jeg igen fondant (Købt). Jeg tilføjede lidt karamelsmag til fondanten, da jeg ikke bryder mig om dens normale smag.

Det vigtigste er, at min kusine blev super glad for kagen, at den smagte godt, og at jeg fik hygget med med Helena! Gotta love life. <3

- Knus og kram Emma Tahirovic!

2 kommentarer:

  1. Kunne vildt godt tænke at lave den her kage. Mmm... Når jeg har fået den lavet og ligger det på min blog, laver jeg et link her til :)

    http://smilogjegsmilerigen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det lyder bare super duper! :-)

    SvarSlet