torsdag den 7. juni 2012

Bestilling!

Hey igen! (Ja, jeg skrev også et indlæg for et par timer siden.......)
Nå, men jeg havde fået en bestilling på en kage magen til den, jeg lavede til Nannas 18-års. Kagen er den samme, og det samme er frostingen. Hele konceptet er det samme som denne kage.


Helena, den skat, var så sød at hjælpe til igen. Jeg kunne ikke have gjort det uden hende! :-)

Hvis du godt kunne tænke dig at bestille en kage til en "special event" eller noget, så er I mere end velkomne til at kontakte mig. Jeg er sikker på, at vi nok ville kunne finde ud af noget. :-)

- Emma Tahirovic

1 kommentar:

  1. Vil godt have en kage hvor der står NANNA ER SEJERE END EMMA på. :-D
    ps. den skal være lyserød, så den viser hvor meget G jeg er.
    pps. jeg vil rigtig gerne have noget ananas på!
    ppps. du ved hvor du kontakter mig..

    SvarSlet