fredag den 22. juni 2012

Vanilje og chokolade cupcakes

Hej Bloggen!
Her kommer lige endnu et indlæg. Det slog mig i går, at jeg egentlig aldrig har lavet en af de simpleste kombinationer nogensinde - Vanilje og chokolade. Derfor besluttede jeg mig for at lave en vanilje cupcake med chokolade frosting og et lille hindbær på toppen. Jeg har fået nogle vildt søde forme af min tante fra London, som jeg også gerne ville prøve af.
Kagerne blev også bagt i anledningen af, jeg var oppe til min sidste eksamen i går. :-)

Opskrifterne kan findes under "Basic cupcakes" og "Basic frosting"





Jeg har sommerferie! Wuhuuu! Jeg kommer nok til at f å bagt ekstra her den kommende tid, for jeg har virkelig ikke så meget andet af give mig til, haha.

- Emma Tahirovic

1 kommentar:

  1. Heeeej :)
    Det er en virkelig fin blog du har! Jeg er blevet fast læser, måske du har lyst til at tage et smut forbi min blog? :) siimonefriis.blogspot.com

    Knus Simone <3

    SvarSlet