mandag den 13. august 2012

Back again!

Hej bloggen!
Så har jeg gjort det igen! Jeg har efterhånden ikke været aktiv i næsten 2 måneder, og det er bare for dårligt af mig! Ikke fordi jeg vil til at komme med et ton undskyldninger, men jeg har været på ferien i Kroatien, Italien og London i godt 1 måned, og så er jeg også lige startet på Paderup Gymnasium, som så også tager meget af min tid nu. Jeg har længe ville begive mig ud i køkkenet og smide en lækker kagedej sammen, men jeg har simpelthen ikke haft overskud, desværre.:-(

Her kommer der lige et par stemningsbilleder fra min ferien, som jeg gerne vil dele med jer. Jeg håber, I har haft mindst en lige så god ferie, som jeg.

Helena og jeg får thaiiii massage på stranden i Kroatien. 


Lækker is i Kroatien!

Italia, baby!

Jeg vil gøre mit aller aller ALLER bedste fremover! Glæder mig til at vise jer en masse spændende og lækre kager i femtiden! :-)

- Kh Emma Tahirovic

1 kommentar:

  1. Ej hvor ser det lækkert ud!!


    - Sofie Louise

    Kig meget gerne forbi:
    www.backsidebird.blogspot.com

    SvarSlet